TOP 5 Famous Guys

Nie umiem tutaj określić kolejności, którego lubię najbardziej, więc uprzedzam, że kolejność jest przypadkowa.

  1. Ruggero Pasquarelli

10422056_763809930331681_7888780682673716144_n.jpg

665bea26ce5076570e18f644ac6ada99

Rugge możecie kojarzyć przede wszystkim z seriali Disneya: Violetta czy Soy Luna. Przypomnę również, że chłopak brał udział we włoskim X factor. Co mnie w nim urzekło? Głos. Słuchając piosenek w jego wykonaniu czuję, jakby ktoś przeniósł mnie do innego świata, w którym istnieje tylko jego muzyka.

2. Justin Bieber

justin-bieber-page-six

justin-bieber

To nie jest pierwszy raz, kiedy Justin pojawia się na moim blogu i zapewne nie ostatni. Jestem Belieber, a co za tym idzie wszystko, co związane z Justinem od razu uderza w moje serce. To już 10 lat, odkąd możemy słuchać jego głosu i 7 lat od wydania jednego z jego najbardziej budzących kontrowersje hitów, czyli Baby.

3. Niall Horan

57577abc3ba30a51c357bce356654ffd

d590c76df39c994e4cc72371ce3cbb5c-1

Chłopak ze słynego, jak to niktórzy mówią niestniejącego zespołu One Direction. Jednak 1D istnieje wciąż i zawsze przynajmniej w naszych sercach. Poza tym chłopcy tylko ogłosili przerwę. Widziliście przesłuchania Nialla do X factor? Jeśli tak, to już wiecie co widzę w naszym kochanym ‚irish Justin Bieber’.

4. James Arthur

james-arthur-452x680

james-arthur-photoshoot-2013

Tutaj po prostu brak mi słów. Miłość do jego głosu narodziła się po pierwszym usłyszeniu Impossible. A słyszeliście może Say You Won’t Let Go? W tej piosence czuć miłość już po usłyszeniu pierwszego taktu melodii. Jak to możliwe, że tak się zachwycam tym człowiekiem? Ten głos tłumaczy wszystko. Rzadko kto posiada w głosie taką wrażliwość.

5. Zayn Malik

zayn-malik-bb1-2016-billboard-04-1250

zayn-malik-photo-credit-miller-mobley-1

Rzucił Perrie, odszedł z One Direction i co ja jeszcze w nim widzę po tym? Tutaj wszystko opiera się na jego początkach. Na tym młodym chłopcu, który zaczynał w X factorze, tym, który został połączony z chłopakami. Och God, ciężko mi to opisać. Choć ostatnimi czasy wydaje mi się, że obecny Zayn nie jest tym, którym był kiedyś, wierzę, że ten młody chłopak z X factora wciąż w nim jest choć troszkę ukryty. Lubię głos Zayna, och co ja mówię. Ja kocham ten głos.

3 comments

  1. Oprócz Justina, to nie znam żadnego 🙂
    No może jeszcze Jamesa, ale nie słucham żadnego z nich.
    Mam inny gust muzyczny, chociaż nie powiem,
    jak leci jedna piosenka w radiu w kółko,
    to obija się o uszy, chcąc czy nie chcąc i
    potem łazi człowiekowi po głowie 🙂

    Polubienie

    • Justina to zna chyba każdy 😉 ilu ludzi, tyle różnych gustów 😉
      Dokładnie tak 😉 a najlepsze jest jak się słyszy piosenkę, której się nie lubi w radiu, a jest ona tak często puszczana, że już nawet przełączać się nie chce i z biegiem czasu człowiek zaczyna się z nią oswajać, a w końcu nawet lubić 😂

      Polubienie

Dodaj komentarz